تابناک-معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عملیات نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس های اهدایی از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران توسط گروه های جهادی در منطقه زلزله زده سایه خوش از امروز سه شنبه آغاز شده وتا ۴۸ ساعت آینده به پایان می رسد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 06 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان سرهنگ حسن صنعتکاران در جمع خبرنگاران افزود: فرماندهی کل سپاه پاسداران ۴۰۰ دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده است که هم اکنون ۲۰ گروه جهادی متخصص مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.

وی بیان داشت: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش جانمایی و نصب می شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان هم تا رفع کامل مشکل آب، در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: امداد رسانی گروه های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مردم آسیب دیده این مناطق در میدان ادامه دارد.

سرهنگ صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون، گروه های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده اند اما مانند همیشه، گروه های جهادی در راس و در گام نخست خدمت رسانی به زلزله زدگان می درخشند.

زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیرماه - در بندر خمیرو بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه تاکنون ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.

براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار